Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 999 Kč a máte dopravu ZDARMA

Záruka a reklamace

Za zákona máte dvouletý nárok na reklamaci od data prodeje výrobku konečnému uživateli. Nárok na záruku se uplatňuje dle občanského zákoníku.  Záruka se vztahuje pouze na vady způsobené vadami materiálu nebo vadou výroby. Nárok na poskytnutí záruky zaniká, jestliže je závada způsobena mechanickým poškozením, nešetrným či nesprávným používáním. Záruka se rovněž nevztahuje na části podléhající běžnému opotřebení a části vykazující nadměrnému opotřebení v důsledku nesprávného užívání výrobku. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace. 

Jak vyřídím reklamaci?

- zboží poškozené při převravě:

pořiďte, prosím, fotodokumentaci balíčku i jeho obsahu tak, aby bylo patrné, k jakému poškození došlo. Tyto fotografie společně s číslem objednávky prosím zašlete na náš e-mail info@darkovekartyodlu.cz. Reklamaci u přepravce vyřídíme za Vás a Vám zašleme co nejdříve nové zboží.

- zboží poškozené v rámci dvouleté záruční lhůty

prvotně nás prosím kontaktujte na našem e-mailu info@darkovekartyodlu.cz. Do e-mailu popište k jaké závadě došlo a ideálně přidejte fotografii poškození zboží. V nejkratším možném termínu se s Vámi spojíme, abychom se dohodli na dalším postupu. 

Jakmile nám budete poškozené zboží zasílat zpět, odešlete ho prosím společně s průvodním dopisem a vzorovým formulářem pro reklamaci na naši adresu:

Lucie Fárlíková

Wichterlova 574/10

796 04 Prostějov.

Zboží zasílejte doporučenou poštou, aby nemohlo dojít k jeho ztracení při přepravě. 

Vzorový formulář pro reklamaci:

Oznamuji, že tímto Vás žádám o reklamaci zboží  ....................................................................…………………………………………………………………………………...

z objednávky číslo objednávky: ………………......................

Datum objednání: ………………......................

Datum obdržení: ………………......................

Vaše jméno a příjmení: ………………......................………………......................

Vaše adresa, telefon a email:

.…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

Číslo Vašeho účtu: ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Reklamace:

reklamované zboží (kód / název) ........................................................................................

.............................................................................................................................................

důvod reklamace / popis vady ............................................................................................

.............................................................................................................................................

 

Váš podpis: ..........................................................

 

Datum: …………………………….................. .

 

Naší prioritou je Vaše spokojenost!

 

 

Novinky z našeho blogu

Dárkové karty od LU: Ať je vaše svatba nezapomenutelná!
05.01.2023
Dárkové karty od LU: Ať je vaše svatba nezapomenutelná!
Plánování svatby je radost i starost každé nevěsty. Využijte proto Dárkové karty od LU a poděkujte lidem, kteří vám s přípravou vaší svatby pomohli. D... číst celé
Dárek pro kolegyni
12.10.2022
Dárek pro kolegyni
V práci trávíme třetinu svého dne. Je tedy jasné, že se často z kolegů stanou přátelé. Pro všechny je pak těžké, když přijde čas a oblíbená kolegyně o... číst celé
Co darovat učitelce
04.05.2022
Co darovat učitelce
Co darovat a jak poděkovat paní učitelce, to je otázka, s kterou si rodiče lámou hlavu každý rok. číst celé
Provázkové náramky
12.03.2022
Provázkové náramky
Jaké jsou nejoblíbenější náramky? Provázkové či chcete-li šňůrkové náramky. číst celé

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz