Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 699 Kč a máte dopravu ZDARMA
 

 

 

 

HODNOCENÍ ZÁKAZNÍKŮ
Objednala jsem už po několikáté a pokaždé náramek i přáníčko udělalo velikou radost.
náramky jsou nádherné a je vidět,že paní Lucie do výroby dává kus sebe ❤️ Doporučuji
Lucie Hercíková
 
Vždy nádherné zboží, osobní přístup a spolehlivost.
Lada Macasová
 
Úžasný přístup a výroba dárku na poslední chvíli. Moc děkuji 😊😊
A rozhodně doporučuji.
Anysha Anet
 
Dnes dorazil balíček.. 🎁 mockrát děkuji jak za Váš přístup,
tak za úžasné kartičky, které vykouzlily nejen smích, ale i slzy dojetí 😊
Radwanka Matlasová
 
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Záruka a reklamace

Záruka a reklamace

Za zákona máte dvouletý nárok na reklamaci od data prodeje výrobku konečnému uživateli. Nárok na záruku se uplatňuje dle občanského zákoníku.  Záruka se vztahuje pouze na vady způsobené vadami materiálu nebo vadou výroby. Nárok na poskytnutí záruky zaniká, jestliže je závada způsobena mechanickým poškozením, nešetrným či nesprávným používáním. Záruka se rovněž nevztahuje na části podléhající běžnému opotřebení a části vykazující nadměrnému opotřebení v důsledku nesprávného užívání výrobku. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace. 

Jak vyřídím reklamaci?

- zboží poškozené při převravě:

pořiďte, prosím, fotodokumentaci balíčku i jeho obsahu tak, aby bylo patrné, k jakému poškození došlo. Tyto fotografie společně s číslem objednávky prosím zašlete na náš e-mail info@darkovekartyodlu.cz. Reklamaci u přepravce vyřídíme za Vás a Vám zašleme co nejdříve nové zboží.

- zboží poškozené v rámci dvouleté záruční lhůty

prvotně nás prosím kontaktujte na našem e-mailu info@darkovekartyodlu.cz. Do e-mailu popište k jaké závadě došlo a ideálně přidejte fotografii poškození zboží. V nejkratším možném termínu se s Vámi spojíme, abychom se dohodli na dalším postupu. 

Jakmile nám budete poškozené zboží zasílat zpět, odešlete ho prosím společně s průvodním dopisem a vzorovým formulářem pro reklamaci na naši adresu:

Lucie Fárlíková

Wichterlova 574/10

796 04 Prostějov.

Zboží zasílejte doporučenou poštou, aby nemohlo dojít k jeho ztracení při přepravě. 

Vzorový formulář pro reklamaci:

Oznamuji, že tímto Vás žádám o reklamaci zboží  ....................................................................…………………………………………………………………………………...

z objednávky číslo objednávky: ………………......................

Datum objednání: ………………......................

Datum obdržení: ………………......................

Vaše jméno a příjmení: ………………......................………………......................

Vaše adresa, telefon a email:

.…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

Číslo Vašeho účtu: ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Reklamace:

reklamované zboží (kód / název) ........................................................................................

.............................................................................................................................................

důvod reklamace / popis vady ............................................................................................

.............................................................................................................................................

 

Váš podpis: ..........................................................

 

Datum: …………………………….................. .

 

Naší prioritou je Vaše spokojenost!

 

 

                                    

 

Kontakty
Lucie Fárlíková
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.